Ostin windows 10 tuoteavaimen ja asensin windowsin microsoftin sivun kautta löytyvällä työkalulla. Asennus onnistui mutta nyt windows valittaa ettei sitä ole aktivoitu. Voiko vika johtua siitä että loin windowsin samoilla microsoft tunnuksilla, kuin mikä on minun läppärilläni?
Täytyykö jokainen laite luoda uudella microsoft tilillä? I am new to Xbox only having the console for two months. I was playing online and beat some random guy badly who then started mass spamming me with game invites, messages, party invites, friend adds Westview three-star cornerback Miles Brown is a coveted prospect in the class of 2027. The 5-11, 190-pounder recently visited Ole Miss, one of a handful of SEC schools that have offered and are ...
ole miss247, 247Sports.com: Ole Miss among leaders for Tupelo’s Kylan Bobo with busy spring on deck Kylan Bobo (Tupelo, Miss.) notes the Ole Miss Rebels have done an exceptional job throughout his recruitment. He'll visit the Manning Center this spring as Bobo will narrow his focus to a select group ... Ole Miss among leaders for Tupelo’s Kylan Bobo with busy spring on deck 247Sports.com: Johnson’s late three puts fitting close to Ole Miss’ regular season OXFORD | Ole Miss came up short again when it mattered most in crunch time against South Carolina. Meechie Johnson's last second game-winning three put a fitting close to what's been a frustrating, ...